beyoncé - broken hearted girl

tjaaaaaaba mina damer och herrar! HHAAHAHAH ONLY 6 BESÖKARE IDAG XD många va? haha.
idag slutade vi efter lunchen och ska också göra det imorgon, för att det är utvecklingsamtal och vi får iallafall plugga hemma.. -.-
men jag och natalie drog till arineh....... vi kollade på film, först på en skit bra film, vi såg inte hela för vi ville kolla på saw 3, vi kollade på den mindre i en kvart, jag och arineh ville inte se så vi kollade på scary movie 4. hade kul och det var mysigt. HAH! some of u don't understand, NADA!

imorn är det utvecklingsamtal, jag är inte orolig för att jag vet att jag bara kommer få underbara kommentarer. haha (a) juste idag är det 2 and ½ men, superduperbra program.
jalla hejdå. peaaace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg sötis<3



http://smekizz.blogg.se

2010-08-04 @ 14:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0