funderar på att byta blogg.. förslag på namn?

Shohej! Haha driver BQ :P

Igår: Var jag i kistagallerian med mina föräldrar och Sofie. Jag köpte en converse väska, hårband (turkos/blå färg) två naglack (mörkgrå och lila färg) och sen läppsyl. Det var ganska många folk där. Haha sen hände det en grej där, något posetivt som man blev superglad av.. ^^ mohahah! Och igår fick jag höra en grej som jag blev chockad av, fotfarande posetivt.

Idag: Ska min syster dopa sig, jag har fixat mig. Klockan 6 ska själva kyrkan börja. Men vi ska åka lite tidigare för att hälsa på några kusiner, vi ska typ åka klockan 2 för att det kommer säkert att vara trafik för att dom håller på att bygga om vägarna så aa ni fattar varför. ;)
Idag har vi match, vet inte vilken tid det var, hah. :P Aja hoppas att vi vann.

Jag måste rekommendera en bok! 14 ÅR TILL SALU. Skit bra bok, det handlar om en 14åring tjej som blev våldtagen, sen mådde hon skit dålig och blev till en hora. Hon sålde sig, hon fick pengar men hon ville inte ha dom, hon brände alla pengar. Det är en sann historia. Sorglig bok men ändå spännande! Läste över halva boken igår. SKIT BRA BOK!

Nu måste jag dra, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0