paparazzi

faaaaaaaan vad jag älskar låten! alltså paparazzi!!!
anyway, idag har jag träninggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg. orkar verkligen inte med basket men jag tvingar mig själv att fortsätta för att jag vill vara frisk och komma i bra och fin kropp.. (a)

idag drog jag och sharon till mc'donalds i lunchen GOTT! medan dom andra får äta gegga. ;D
hahah ! natalie och tara var där så vi åt med dom. det var två tjejer som snackade om oss och stirrade snett, inget liv?

hahah sen kom louis, gabriel och martin. :) det var gooott, köpte big mac meny, sen köpte jag en mjukglass höhö.
ingen knäcker rasterna och tallbohovsungar! säger bara det. skolan må ha dålig rykte men vänta bara tills ni har börjat där så kommer ni att inse ;)

hungrig.. mat.. MAT!!

Iallafall, jag drog hem typ klockan 4. Jag gick med Stefan och Armin.
aja "måste dra", peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0