bboooooooriiiiiiiing

Assååå gud hur orkar ni läsa min blogg? Den är skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit tråkig.... :P
Idag har jag träning.. Det blir mycket fysisk idag på träningar, alltid på söndagar. -.-'
ååååååååååååååååh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh trllslallalala. Shababalalala. Let's have some fun.. nej men bajs också..!
JAja.!!!!!!!

Igår efter matchen så stannade Simone hos oss en stund. Sen drog hon hem. Och klockan 18.10 var det The Hills NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY SÄSOOOOOOOOONG!!! SÄSONG 5!!!!! aSSÅÅ ÅÅÅÅÅÅH THE HILLS ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER! DEN VAR SÅÅÅ JÄVLA BRA! Lördagar kl 18.10 på mtv. Sen gick familjen hem till Simone. Det var kul.

OCH IDAG HAR JAG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TRÅKIGT!

DAMPAR

SNART

ERROR .. ERROR.R..........................

Hahaha stackars lilla söta sarah. driver... men iallafall. imorgon är det skola.. TIDEN GÅR FÖRFÖRÖFÖRÖÖRÖRÖRÖÖRÖRÖFÖRÖÖ SNABBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBT! sHIt måste sluta skriva innan min data börjar explodera..
Hahaha becca, pip pip booomb

heeeeeeeeeeejdå alla små kycklingar, peace


Kommentarer
Postat av: Tasmia

eh vaaa vilken bild?

2009-09-27 @ 19:40:15
URL: http://screwface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0