pippi långstrump & michael jackson

Jag går i musikklass och vi kommer att ha musikcafé. Haha Pippi Långstrump och Michael Jackson kommer att vara med i konserten. Alltså inte dom orgenala fast aa ni fattar. ;)

Anyway, idag gick det bra i skolan. I NO fick vi kolla på våran celler. Skit coolt! :D
Nästa vecka är det joggningsdag. Vi ska springa 5km alltså en halv mil. Jooobbiiiigt! Det är mer synd i Engelska skolan för dom får springa 1 mil :O

Haha. Imorgon har jag prov. Eller snarare test. Det är SO. Det kommer att gå bra för att jag har övat otroligt mycket. Sen har vi också engelska glosförhör och måste bli klar med mattes mål.
Har inget att skriva mer. PEACE


Kommentarer
Postat av: nancy

jag vet 1 mil! jag kommer inte kunna andas efter asså hahaha XD

2009-09-09 @ 17:33:13
URL: http://naanccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0