sharoni makaroni

heeellloooooo! idag var det tråkigt i skolan. eller neeeeeej jag driver det var BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! orkar inte berätta vad det roligaaaa har hänt. :D
anyway vi hade håltimme, (so). hhahah vi har det hela tiden.

imorn har vi no prov. faaaaaan! i don't like prov.. :P så efter skolan drog jag och sharon dit. sen kom maria b och ruki. sen kom elsa. sen kom noor och sarah, sen kom celena, tasmia, carro, roxi och sedan drog dom och efter kooooooom fleeeeeeeeeeeera pers. haha orkar inte skriva vilka. jag och sharon pluggade ihjäl oss. våran hjärna slutade fungera så vi köpte lite pommes och godis. vi snackade och åt lite sen drog vi hem.
AJUSTE HAHAHHAHAHA OMG! kolla, jag och sharon hyschade varandra, på skoj, sen det var en ful man bredvid oss, han var runt 30-40, sen hyschade han oss ;S hahah ja o sharon dog av garv, vi stirrade på honom och han var så seriös, hahah vilken inbjudare assåå.. :P
jaja bjuder på en onormal bild. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0