arineeeeh

Hellooo! Imorgon kommer Arineh hem från USA! Yeey :D
Iallafall, idag grillade jag och familjen, walla vi gör godaste kebab! Hah ajjt! ;) Iaf skiiiit gott!
Sen tog jag ut cykeln och cyklade med Mina :D kulkul!
Sen drog jag till ICA för att handla lök för mamma bakade piroger och hon hade inte lök.
Iallafall, sen såg jag Celima påvägen och undrade om hon ville följa med till ICA och hon gjorde det. Ma lovely friend!
Tro mig hon är den snällaste kompisen man kan ha! Man kan verkligen lita på henne! Bra att ha en sån kompis att kunna prata med och lita på kompisen! Och hon är sån. ;)<3
Iallafall, det är en ny kille vid Söderhöjden, han är thailänsk, och han är KAAATTT! Meeeeeeeen, vi såg honom och Teddy påväg mot oss. Dom garvade åt och vi garvade åt dom. Svär första gången jag såg hans face. Och vet ni vad? HAAAAAN VAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FUUUUUUUUL! :O
hahahhaha, iaf sen drog vi hem och nu sitter jag vid datorn och chattar med Jojjan. Det var allt! Peace&Love


Kommentarer
Postat av: Naima

Ju tack dewt finnt också =)

Haft en bra dag ?

2009-08-01 @ 23:03:59
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0