fotfarande trött...

Godmorgon allihopa! Eller det är inte direkt morgon...
Haha, iaf nu ska jag snacka om min dag, eller den har precis börjat fast aa berättar ändå.
Jag vaknade exat halv elva. Alla sov fotfarande (förutom pappa för att han var på jobbet) sen gick jag till toan och borstade tänderna. Efteråt satt jag framför teven och bläddrade bara. Haha sen var det Askungen på Disney, hah skit längesen jag såg Askungen, jag var skit liten då :O
Hahah. Iaf sen vaknade min bror, vi kollade på mtv, dom visade gamla låtar. Kulkul.. Sen hoppade vi på mammas och pappas säng. Och mamma blev väckt av oss såklart. hahah XD Sen åt vi frukost och kollade på tv. Och nu sitter jag framför datan. :)
Dagen har precis börjat så jag skriver kanske sen.
Aa juste, jag får många besökare men kan ni inte lämna en kommentar då? Skulle bli tacksam för det! Ha det bra, peace!

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh tack, gud vad glad jag blir (:

2009-07-25 @ 13:02:00
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0