prinsessan och grodan

Jag ska nog inte ut med Celima nu. Kanske klockan 6. För det är då alla är ute. Och det blir roligare. Haha Celima oouuf sist vi var tillsammans. Walla skönaste! :D

Haha angående rubriken så var det att på disney så kommer det en ny film, biopremiär... öhh don't remember, fast den kommer nästa år. Och dom håller på att översätta till svenska. Ni vet dom gör ju om rösterna. Och på en scen så kan man delta och få chans att provspela sin röst och om det låter bra så får man vara "personen" på filmen, alltså om man vinner så kommer vinnaren att få spela in sitt röst på den dära scenen! Det är ju bra!
Tävlingen pågår till Augusti. Minns inte datum, men ni måste vara medlem först sedan kan ni delta! www.disneychannel.tv
och jag har deltat, eller njaa... min röst blir cp på datan, och jag har fått spela in om och om igen. Min röst är pajad nu, så jag fortsätter imorgon, ha en bra fortsättning allihopa. Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu är du med och tävlar om att bli veckans blogg :) Se till att få många röster så att det kanske är just din blogg som vinner :)

2009-07-29 @ 14:51:30
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0