svar till frågorna ni ställde, enjoy!

Vendela: favorit smak av ben & jerrys ? (om du smakat alltså) annars vanlig glass :D
Svar: Jag har inte smakat deras glass, men min favorit glass är nog twister :D

N O E S C A P E: 1. varför bloggar du? 2.hur kom du på idén att blogga?
Svar: 1. För att jag tycker att det är kul att blogga! 2. Mina vänner hade blogg före mig, jag läste deras blogg hela tiden, sen tyckte jag att det verkade skojigt att blogga. Och nu har jag en blogg. haha (:

Andrea: Favoritfilm?? VIlket är det bästa bandet ever?? Har du varit på konsert ngn gång? I så fall vilken/vilka? Gillar du ostbågar? :P Hur lång är du??
Svar: Hm.. har nog ingen favorit film. Tycker inte att det finns nån bäst band. haha. Nej jag har inte varit på en konsert. hihi. Ja jag gillar faktiskt ostbågar och jag är ungefär 160cm lång. hihi :D

Rebecca Beverly: vilka bloggar läser du ? vlka är dina fav. namn ?
Svar: Ibland läser jag mina vänners bloggar. Och ibland Fokis, Kissies, Paulinas, Desires & Kissies blogg :D

Och jag har inga favorit namn. :)

KAWAiiKAi: 1. har du pojkvän? :D 2. vad tycker du om namnet ragnar? SMEX OR NOT?!
MOTIVERA! 3. vad lyssnar du på för band/artister? :D 4. vad vill du bli när du blir stor? :D 5. vad tycker du om min blogg? :D
Svar: 1. Nej 2. Haha NOT, för att jag tycker att namnet är konstig, haha. asså jag vet inte. :P 3. Jag lyssnar inte bara på en artist/band. Jag lyssnar på vilka låtar som helst. (eller nja.. bara typ RnB, pop och hip hop). 4. Advokat (a) 5. Jag ÄLSKAR din blogg. (: 

Malin: 1. Vad ska du göra i helgen? 2. Vilken färg är ditt hus? 3. Vilken är din favoritfärg? 4. Brukar du använda nagellack?
Svar: 1. Inget bestämt men jag ska nog till bio, vill kolla på Harry Potter och halvblod prinsen, har inte sett den än. 2. Jag bor i en lägenhet, men själva "huset" är beige och vitt. 3. Min favorit färg är lila. 4. Ja alltid! :D

Sali: Hur lång är du? Nu när din mamma ska föda vill du att det ska vara en kille eller en tjej? Vem gillar du mer Kenza eller Blondinbella? Vad det så att du börja gilla MJ nu efter han dog eller inann när han levde?
Svar: Det står längre upp. Hmm.. det spelar faktiskt ingen roll om det blir pojke, eller en flicka! :D Jag brukar inte läsa deras blogg fast blondinbella är tråkig, så då blir det Kenza! Asså sen jag var liten älskade jag Michael Jackson, och nu kan jag bara inte fatta att han är död.

San (brorsan): Vrf har du blogg? 1, Man har ingeting att göra. 2, Man får kompisar. 3, För alla har blogg.
Haha det står längre upp broder :P

Rebecca: 1: Vad är det bästa med att blogga? 2: Vad är det pinsammaste som hänt dig? 3: Framtidsplaner/drömmar? 4: Favoritgodis?
Svar: 1. Haha jag vet faktiskt inte. 2. Det var en grej som var jättepinsamt. Fast jag minns inte! Fanfan! 3. Haha jag vill verkligen bli en kändis, u know. Men inte som Paris Hilton, no way, utan en skådis kanske. Fast jag vill bli advokat, sen när jag blir gammal så vill jag bli en författare, hahah. 4. Har ingen, alla är lika goda, förutom lakris. blää.

Sandra: vem av alla kändisar skulle du vilja träffa??
Svar: Hm... Om michael hade inte dött än så skulle jag verkligen vilja träffa honom. Annars vet jag inte :D

bbellahh: Har du någon fobi ? Vad är det BÄSTA du vet ? Tror du på nåt särskilt ? (som t.ex. övernaturliga grejer, jesus, buddah m.fl.) Vad har du gjort i sommar och vad ska du göra resten av sommaren ? Vilket plagg kommer du använda flitigt i höst/vinter ?
Svar: hah fobi? Det bästa jag vet... hmm att mamma är gravid, hahah driver, jag vet inte. :P Ja jag är kristen och jag tror på Gud, Maria & Jesus. Jag har varit i grönan m.m haha orkar inte berätta om hela sommaren, men i fortsättningen så kommer jag få en till syskon och kommer säkert att resa utomlands! Vilket plagg jag kommer använda flitigt i höst/vinter.. hmm asså jag är inte sån som använder värsta prada kappa eller nåt.

Emma: - om du fick klä ut en kändis till en drag queen vem skulle det vara?
- om du fick ge en kändis en käftsmäll, vem skulle det vara?
Svar: Hahah ingen.. Hmm det skulle nog bli Madonna :D

Cassandra: 1. Har du husdjur? 2. Hur många syskon har du? 3. Hur gammal är du? 5. Din favorit färg? 6. Favorit program? 7. Favorit bok?
Svar: Nej, jag hade en sköldpadda förut. Saknar den.. :( 2. 1, snart 2. :D 3. 13 (1996a) 5. Det står längre upp. 6. Hmm det är nog from g to gents, the city & the hills. :D 7. TWILIGHT!

cissi: favorit blogg?
Svar: Det står längre upp.

Beccu: går du ff på basket?
Svar: Aa :D

Anonym: färg på tanborste?
Svar: Rosa och vit.

Anonym: favorit lag? asso som real madrid
Svar: Barcelona.

friiiiiiiiiidaaa :D<3: stavar man ditt namn me h i slutet? gillar du skooolan ?
Svar: Japp det gör man. Jaaa de klart! Skolan är viktigast!

Jasmine: du e så fin, varför har du ingen pojkvän?
Svar: Haha tack. Jag vet inte, vill inte ha. :P

matildac: favorit blogg:)?
Svar: Har ingen favo blogg :D

Så det var allt! Ha en bra dag! Skriver snart en inlägg till om hur min dag har varit hittills!


Kommentarer
Postat av: matildac

varsegod:)!ska du göra ikvälld å:)

2009-07-24 @ 18:07:23
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: Emma - Bloggdesign & Foto

Bra svar :))

2009-07-24 @ 18:19:42
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Min favoritfärg är också lila =0)))

2009-07-24 @ 18:21:50
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: KAWAiiKAi ~

haha, när jag var liten ville jag bli advokat 8D

hoho, why not? rangar e jue smex! 8D

2009-07-24 @ 19:08:09
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: San (brorsan)

"Haha det står längre upp broder :P"



Vad menar du ???

2009-07-24 @ 22:00:22
URL: http://onlymj.blogg.se/
Postat av: sarah paki

wää sarah :o 160 :o idjot jag är 160 och due kortare än meeeeeeeeej :DDDDD? <333333

2009-07-25 @ 20:10:26
Postat av: Beccu

lääääää många frågor

2009-07-25 @ 20:18:15
URL: http://mjswife.blogg.se/
Postat av: SARAH

sarah paki: idiot jag sa nästan, du är 160, jag är runt 156. haha :P<3

2009-07-26 @ 12:47:41
URL: http://onlymj.blogg.se/
Postat av: sarah paki

aha ämm .. oj (a) <3

HAHAH fett sööööt, din brosha sitter

och läser din blogg HAHAHA :DDD

2009-07-26 @ 13:08:58
Postat av: SARAH

sv: haha a jag vet... :O

2009-07-26 @ 13:32:03
URL: http://onlymj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0