jalla habibi

juuuuuuuuuuust nu lyssnar jag på en låt som jag ALDRIG TRÖTTNAR PÅ! Karl Wolf - Jalla habibi.
iallafall, idag vet jag inte vad jag ska göra, inget bestämt. jag har träning kl 5. ska kanske dra dit, asså jag har gjort illa på min högra fula fot. jag hade match igår, jag trampade snett tror jag. asså hela foten blev blå/turkos. blääääääää. aa men vi hade match igår, vi mötte fula blackefulaberg (blackeberg), vi har vunnit dom två gr förut och igår blev det ett mirakel för att fula dom vann oss.
ASSÅ JAG VILLE DÖDA DOOOOOOOOOOOOOOOOM! NI ANAR INTE HUR LARVIGA DOM FULA SMÅ SKIT UNGAR EEEEEEEEEEEEE! ÄT BAAAJS. dra åt *******! hahahhaha, en tjej spelade försvar på mig, hon var fan 2meter lång, jag fast jag ägde henne, MINIGIRL!!! haha anyway, sen hon gick för låångt, så jag tog tag i henne och slog henne hååårt i magen, som tur såg ingen. HAHAHAH O SENN DET VAR EN FUL IDIOT TJEJ SOM JAG NÄSTAN HATAR MEST SOM HADE BOLLEN OCH VAR PÅVÄG TILL MÅLET, JAG SKULLE SPRINGA.. och varför skriver jag med stora bokstäver nu? jaja jag skulle springa framför henne, sen råka jag göra krokben HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAH hon flöööööööööööööööööööööööööög 10 meter framåt sen hon gleeeeeeeed fram. hahahahha allllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaa dog av garv (från mitt beuty lag) och sen fick hon skjuta två fula kast.
åååh min fot.. jaja. ska dra................................... ajuste, discot var okej, asså vi hade orientering SAMMA DAG och sen hade jag verkligen inte lust att dansa typ och många fick inte komma in, fan vetjag. men alla säger att nästa discot blir bäst. såå vi får väl hoppas det!
jaja heeejdå, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0