live your life

tjaba tjena hallå people!
idag hade vi spanska prov, VÄÄÄÄÄÄÄRLDENS ENKLASTE PROV! trodde att det skulle bli svårt men det tog ÅTTA MINUUUUUUUUTER FÖR MIG ATT GÖRA KLART PROVET! sååå enkel var den ;D efter provet fick man dra, så alltså fick jag en timme rast. (a)
vi skulle ha engelska glosförhör idag, men det hade vi inte men vi hade so-läxförhör. det gick bra :)
var alltså mest med nadia på rasten. haha jag tuggade på tuggummi sen kom simon. vi snackade om allt möjligt, aja back to tuggummit, jag skulle spotta ut det sedan sparka iväg den men HAHAHHAHAH DET VAR ETT SUDD FRAMFÖR MIG SÅ JAG RÅKADE TRAMPADE PÅ DEN OCH HALKADE!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAH XD ramlade helt nästan. :P

idag har jag träning. 18.00 - 19.30
åååh vill ut, men jag tror att jag ska göra det imorn. ska typ hänga lite vid gården och så. ;D aja har inget att skriva mer förutom att jag lyssnar på musik. peace


jag vill inte, jag vill intee! är så säker på det..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0