5 prov redan...

Hej alla läsare.. Eller jag kanske inte ens har några läsare? Who knows..? :O
Anyway, ville bara säga ATT VI HAR REDAN FEM PROV OCH SKIT MÅNGA LÄXOOOOOOR! Dom tror att vi hinner plugga in till alllllllllt! :S Ta det lite luuugnt, take your time.. Jobbigtjobbigt!! -.-
Idag slutade vi 15:35. Jag och Sharon drog till fritidsgården ett tag. Det var chill. Sen drog jag hem för att jag har träning klockan sex och jag måste hinna äta och så.
Juuuuste! Vi fick tillbaka våran SO-prov idag. Det gick jättebra för mig! :) Eller njaa inte jättebra, skulle bli gladare om jag fick vg (vi hade bara ig + g + vg) men jag fick näääästan vg (:

HAHAHHA ABOOOOOW ASSÅ INGEN KNÄCKER MIG, CHRILLE, SHARON OCH CELIMAAAA HAHAHAHHAHA! Eller snarare mig, sharon och celima. Vi slååååååååååååååsss hela tiden. ÖVERALLT! Haha Cellooow you know what I'm talking about.. ;) hihi hoho hehe haha höhö..

Aja goooooodbajs! driver. hejdå!
peace


Kommentarer
Postat av: celima

HAHA.

2009-09-19 @ 11:14:33
Postat av: SARAH

(;

2009-09-19 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0