cup

Hejsan!!
Idag var skolan chill. Hahahhahaha omg det var så jäävligt roligt på svenska o på rast. Haha visar er sen, två videosar. Om jag får ens tag på dom. Haha vi trummar och sjunger/rappar. Superkul! =)

Iallafall. pallar inte skriva. höhö, eller 17.30 ska laget träffas vid jakobsbergskolan, vi ska åka nånstans, det är cup. Och jag vill också hinna till fritidsgården. Om jag hinner så ska jag och Celima dit, dom kommer ha en skit stor skärm och visar idol, medan alla chillar, äter o så. Super chill!
Iallafall, kom hem med Celima, sen såg jag några vid parkhuset och var med dom i 10min sen drog jag.
Jag har inget att skriva mer. Good Bajs! Driver. Hejdå!

Why are you so obsessed with me? Boy I wanna know..

Kommentarer
Postat av: celima

lycka till på cupen. :)



HAHAHA SARA fattar .. obsessed. <3

2009-09-11 @ 16:33:30
Postat av: SARAH

svar: haha tacktack

aaa... only u know. HAHAHHA XD<3

2009-09-11 @ 16:34:33
URL: http://onlymj.blogg.se/
Postat av: celima

HAHA ! <3

2009-09-11 @ 16:40:19
Postat av: SARAH

haha =)

2009-09-11 @ 16:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0