i'm back

Aloha everybody!
Det var längesen! :D Wazaaaaap? Driver.
Iallafalllllllll, jag kommer kanske inte skriva varje dag. Bara när jag har tid. För ni vet jag går i 7an nu och får nästan läxor varje dag. :O Jobbigt! Och skolan kommer alltid FÖRST!

Iallafall, idag drog jag och Celima till centrum efter skolan. Ville köpa en converse väska. Dom var på rea fast dom var slut. Sen hittade jag en annan. 550:- Skit dyr jag vet fast den var fin..
Sen när jag kom hem testade jag den och så. JAG SKA LÄMNA TILLBAKA DEN! -.- För det första, var den överdrivet stor. Märkte inte ens det från början. För det andra var den faktiskt dyr. Ska kanske köpa en annan sorts väska. Vi får se.

Just nu vaggar jag min syster med ena foten. Alltså hon sover på en stor stol, jag vet inte vad den heter. skiiiiiit i bara! haha. Men jag ska... ööh vet inte vad jag ska göra... hihi hoho hähä. Jaja hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0