jonatan & tasmia

Idag var det chill i skolan. Hahaha förutom när jag och Sharon BOOOOOOMBADE Celima. XD
Jag, Sharon och Costapinto slog Celima (på skoj såklart) och höll på. Sen hämtade hon Christopher, Emma G, Evelina, haha dom jagade oss. Det låter kanske mobbad men vi hade kul, punkt slut!

Hihi. Idag hade vi engelska glosförhör. Det gick jättebra. Fick alla rätt. Sen hade vi SO prov, eller snarare bara test kan man säga. Det gick också ganska bra.

Iallafall.. Idag har jag träning klockan 19.30. Vi ska träna utomhus.. -.- För första gången.
Jaja, jag kom hem och åt lite. Chips och drack fanta. Jag och min bror kollade på tv. Sen satt jag vid datorn typ i 10 minuter, Tasmia plingde på. Hon var utlåst. HAH! :P Jonatan var ute med henne men dom plingde på mig. Jag drog ut med dom. Vi var vid min gård. Det var kul. Sen drog dom hem till mig. Haha aa det var rätt kul =)

Just nu bloggar jag, kollar på tv och smsar lite.
Hah Desirée (dessies.se) ska vara sån som är med på 188 800, yani man får ställa frågor och hon svarar. (SMS).
Jag skickade ett sms, det stod "Är du svartsjuk för att Paow umgås med Amir och Kissie?" Hon ba "Nej det är jag verkligen inte. Jag är ju vän med Amir, och det räcker. Jag känner inte något behov av dem."

Hah, anyway. Jag tycker att Blondinbellas blogg är SÄMST, Kenzas är också ganska tråkigt. Jag gillar Desirées och Kissies blogg faktiskt. Deras är ju skit bra. Ändå om man inte gillar dom, deras blogg äger ju? Paulinas är okej.

Orkar inte skriva mer, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0