no cup today

Hello läsare.
Jag hade också matcher idag men jag följde inte med. För att jag har skit ont i ryggen, kan knappt böja mig eller stå rakt. SKIT ONT!
Anyway, ska berätta lite vad som har hänt igår.

Jag hade två matcher igår. Det gick okej.. Orkar inte berätta, höhö. Anyway, sen grillade vi + Simone och hennes pappa. Det var chill. :) Asså våran kebab, MASHALLA! :D
Haha, sen drog alla hem, eller nej min bror gick ut med sina vänner, jag och Simone var ute. Vi hade kul sen kom Yanira och hennes syster ut med oss. Roliiiigt! Sen kom Linar ut.
Vi hade kul. Sen kom jag hem och duschade sen sov.

Och idag ska mina föräldrar till Södertälje för att hälsa på mammas föräldrar för att dom var i Irak. Jag ska inte följa med för jag har inte lust. Jag tror inte att San ska heller följa med.

Det var allt, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0