no lektionen...

ABOW ASSÅ JAG SÄGER BARA AAAAAAAAABOOOOOOOOOOW!
På NO lektionen... asså omg glömmer aldrig den dagen. Skämde ut mig TOTALT! Celima asså vänta bara DIN TÖÖÖÖNT! XD
Anyway, det gick bra i skolan. Vi har no prov den 30/9 om celler och växter. DOH!
Hahahhaha idag efter skolan så var jag och Celima utanför ett klassrum. Halva 7a hade svenska. Jag och Celima "råkade" banka, och flummade lite. HAH! Sen kom Sharons hemspråkslärare och skällde ut hos, han ba

- varför gör ni så? kom!
- vilka? eller bara jag?
- nej båda.

Jag och Celima gick fram till honom.

- är det kul om någon skulle göra så när ni hade lektion.
- öööhh..


Han babblade. Jag och Celima lyssnade inte ens. Hah vi vände oss då och då och garvade. HAHAHAH!
Asså den hära dagen har varit... OUUUUUUUUUF! :D
Jaja, har träning klockan fem.

Bye, peace


Kommentarer
Postat av: Tasmia

AHAA VAR DET NI SOM HÖLL PÅ? HAHAHAH!

2009-09-15 @ 21:03:07
URL: http://screwface.blogg.se/
Postat av: Tasmia

AHAA VAR DET NI SOM HÖLL PÅ? HAHAHAH!

2009-09-15 @ 21:03:33
URL: http://screwface.blogg.se/
Postat av: celima

HAHAHAAHA SÅ KUL DET VAR SARAH !

2009-09-19 @ 11:13:22
Postat av: SARAH

tyyyst.. :P

2009-09-19 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0