top model 12

Om ca 20minuter börjar top model!!!
Iallafall, efter jag satt vid datorn rensade jag min garderob, nu har jag jättelite kläder kvar, I have to go and shopping little. Mohaha. :P
Sen ville jag äta. Min bror och hans kompisar skulle till pizzarian (stavning?) och jag fick hänga med. Jag köpte en kebabrulle, muums. x)
Sen drog jag hem, min bror och hans kompisar drog till en annan kompis.

Jag har fem hål i örat, tre på högra och två i vänstra, och jag vill ta en till på vänstra, sen ska jag ta hål i naveln, (percing) yeeey! Men jag vill också ta i läppen.



Just nu väntar jag bara tills top model börjar och lyssnar på musik. JAG ÄLSKAR M.I.A. SÅ JÄVLA MYCKET. Bjuder på en låt. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKARU TA HÅL I NAVELN? I DEN HÄR ÅLDERN? IAF NÄR SKA DU TA?

2009-09-13 @ 23:11:12
Postat av: SARAH

hah vene. :) kanske nästa år

2009-09-14 @ 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0